عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 اسفند 1394
بازدید : 171
نویسنده : مهدی نصیرپور

سازنده های بسیاری در تلاشند تا با ساختن خانه هایی طبیعت دوست در راستای محافظت از محیط زیست گامی بردارند. به طور مثال استفاده از انرژی های تجدید پذیر از نمونه های رایج دراین زمینه است. درهمین راستا گروهی به جای اینکه ساختمانی بر روی زمین بسازند آن را جزئی از زمین کرده به نحوی که سطوح داخلی زمین بخشی از دیوارهای داخلی و سطوح خارجی سقف آن را تشکیل دهند.

ویلای "Casa Jura" در منطقه "Bois D’amont" کشور فرانسه نمونه ای دوست داشتنی و کوچک است که اگر به دقت به آن نگاه نشود ممکن است حتی دیده نشده و همانند تپه به نظر بیاید. با وجود مساحت کم زمین، فضای داخلی خانه بزرگ و دلباز بوده و در دو طبقه طراحی شده است تا هم زیربنای بیشتری را شامل شود و هم با سطح شیبدار تپه منطبق باشد.

این خانه چندین پنجره بزرگ و سرتاسری دارد اما با این حال، به دلیل معماری اش و قرار گرفتن در شیب تپه، خانه های مجاور به آن اشرافی ندارند. ساخت این خانه 134 متری در سال 2014 به اتمام رسید.

 




:: موضوعات مرتبط: ویلا , ,
:: برچسب‌ها: ویلای Casa Jura , تصوير ويلاي Casa Jura,بهترين تصوير ويلاي Casa Jura,جديدترين تصوير ويلاي Casa Jura,دانلود تصوير ويلاي Casa Jura,مشاهده جديد ترين تصوير ويلاي Casa Jura,عکس ويلاي Casa Jura,تصوير جديد ويلاي Casa Jura,تصوير اين ماه ويلاي Casa Jura,اخبار جديد در باره ويلاي Casa Jura,تصوير کيفيت دار ويلاي Casa Jura,تصوير مينياتوري ويلاي Casa Jura,کاريکاتور ويلاي Casa Jura,دانلود تصوير هاي ويلاي Casa Jura,دانلود تصوير ويلاي Casa Jura,عکس ويلاي Casa Jura,ویلای پنهان در تپه , تصاویر زیبا از ویلاهای اروپایی , پلان ویلا , گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری , معماری بهبهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com